tisdag 6 mars 2012

Sov-rum...









Morgonens sovrum...
Vilket underbart väder SOLEN verkligen vräker in i rummet - heelt underbart!

Försökte ju ta in lite blått i vårt vardagsrum,
men det gick inte - jag bara längtar efter det GRÖNA




Det blåa har nu fått flytta upp en våning
och hamnat i just sovrummet.



Det kändes omedelbart bra,
svalt, skönt och fräscht





som sidobord har jag använt korgar som jag ställt 
uppochner, då fick jag även in lite trä i rummet
som mjukar upp allt det vita.

De små krukorna som jag har krokus i är
lattemuggar från Greengate.
Lampan är från Muuto.
Påslakan från Pip-design

✿✿✿✿✿

Nu tar jag lattemuggen med mig ut i solen en stund,
innan min arbetsdag börjar.


✿✿✿✿✿


I kväll... i kväll är det Arlanda som gäller 
för nu äntligen kommer dottern hem igen,
som jag längtat


Ha en superfin tisdag.

k r a m åsa