måndag 20 februari 2012

Öppna dina ögon...









För en tid sen fick jag ett prov på en ögonmask,
som min make direkt provade
 (vill här påpeka att han INTE är någon big fan av cremer, skönhet mm)



Men i det här fallet blev han biten direkt...



så nu har jag inhandlat denna ögonmask och den är faktiskt fantastisk!

Just området runt ögonen tycker jag är det område som tar mest stryk
utav den tunga delen av livet.
När man har haft masken på sig i 10 min. och torkar bort resterande
så känns det faktiskt riktigt skönt på & runt ögonen.
Den öppnar upp...ögonen





Hittade dessutom äntligen tröjan jag letat efter
i många veckor, har varit SLUT överallt.
Tycker den är så mysig, den ska jag krypa in i nu när jag
ska vidare till arbetet.

I dag tar vi tag i denna härliga måndag!!!


k r a m åsa