fredag 11 november 2011

Happy Friday...






Så nu har fått in lite julkänsla i mitt lilla casa,
jag vet att det är alldeles för tidigt,
men jag vill njuta länge av lökväxterna.
Jag tycker alltid att det är roligare före jul än efter,
för då är jag lika snabb att plocka bort allt
för då vill jag ha in våren...




Sören är väldigt intresserad av julpyssel, vill gärna provsmaka allt!!!




Vita hyacinter, amaryllis och tazettlökar,
vet egentligen inte vad jag tycker om tazett doften, luktar egentligen
pyton när den blommar, men ändå köper jag den varje år, vi hade den alltid hemma
när jag var liten - så för mig hör den liksom till - fast jag har inte för mig att det var sådan illaluktande 
doft på den då - konstigt det där!!!  Så när den väl blommar då ställer jag ut den!





Nu har vi veckans skönaste dag,
hela helgen ligger framför oss - underbart!




HAPPY FRIDAY till er ALLA