söndag 13 november 2011

happiness...






Fint ordspråk som numera finns i mitt vardagsrum,
gäller att ta till sig ibland när man bara strävar framåt och glömmer bort
att det är denna vägen, denna dagen som är SJÄLVA LIVET...










 Peace märken i alla dess former är något jag snöat in på JUST NU
titta vilka underbara att hänga i årets julgran





tillsammans med dessa stjärnor i rejält trä





känner att granen i år ska dekoreras i beiga toner med dessa 
hängen och till det klar-röda kulor - det känns lugnt och harmoniskt.
Men än är det ju inte jul...
(tänk vad svårt jag har att hålla mig borta från julfeelingen!)

I dag är det du farsdag och sötaste dottern är och arbetar för mama-galan
på Berns (heja, heja Emma, att vara någons fru)
så middagen för pappan blir aningen sen idag.
Men som man säger den som väntar på något gott....


Jag hoppas ni alla får en riktigt skön söndags kväll


k r a m åsa