söndag 4 september 2011

Snällt industriellt...







Bild från dagens soffbord




Bild på golvet under soffbordet.
Här sitter jag & klipper och klistrar - försöker få till
moodboarden på köket, med temat Snällt Industriellt.
Har äntligen hittat den diskbänk jag vill ha, den fick
vi beställa hos Landskrona Rostfria eftersom vi ville ha en med
bakkant, det fanns tydligen inte som standard.
Även blandaren har jag hittat - det blev en Hans Grohe i 
borstat rostfritt.  
Som bänkskiva kör vi marmor-som jag just nu är väldigt förtjust i,
men sen är det stopp igen, måste checka upp spis,kyl & frys... 
tycker inte det är jätte roligt, är mer för själva slut finishen, dekorationen.



Såg de här bilderna, i vad jag skulle kalla just
Snällt Industriellt





Gillar skarpt dessa från senaste
Elle decoration.
De är från en dansk
designers hem, 
Hanne Graumann.
S N Y G G T












förresten så här såg köket ut när vi köpte vårt lilla hus




vi kände väl oss inte riktigt nöjda med den färgsättningen...hihi


Nu blir det pasta & köttfärssås, promenad med voffar,
sen slänger vi oss i soffan med godispåsen och tittar på 
hur många lingon finns det i världen


k r a m  å s a