måndag 1 augusti 2011

Balkongräcke...



1:a arbetsdagen efter semestern avklarad... känns alltid lite
trögt att komma igång efter lång ledighet.






Men titta vad som väntade mig när jag kom hem - balkongräcket på plats - så skönt!
Nu kan vovvarna gå ut på lilla balkongen (den som ligger utanför vårt badrum) 
utan att man ska behöva
passa så att de inte ramlar ner.





Han är duktig maken, svetsat och tillverkat hela räcket själv
och så målat i sidenmatt svart färg.  Så snyggt!!!


Jag bar självklart dit en bänk, fårskinnsfäll, kuddar mm. och stylade till
 en fin tehörna för kvällen och vilken fin
tekväll det blev...


 Nu gäller det att få ordning på sovtiderna, som alltid flippar ut på
semestern.   
Det känns väldigt svårt för mig just denna vecka
när jag är den enda i familjen som måste upp på morgonen.
Så nu försöker jag slänga  mig i tv soffan, så ska ni se att jag strax somnar!!!




Godnatt alla fina