torsdag 21 juli 2011



Fyy vilken regning dag vi haft idag,
jag som ville fortsätta med mitt bordsprojekt fick se mig besegrad av regnet.


Vad hittar man då på - jo ett besök på det stora varuhuset passar väl bra

75832_PE194732_S2.jpg


där hittade vi de här bockbenen, som får duga så länge till mitt matbord.

Tänkte att om vi trivs med bordet så får maken tillverka nya bockben i stål,
men känner att vi får prova oss fram först innan jag plågar honom med att
plocka fram svetsen - jag är ej helt pålitlig med mina snabba svängningar
inom inredningen hihi...

Hittade även denna fina på varuhuset med stort I




en fantastisk fin glasvas för 99:-
superfin med en enkel druvkvist i.


Efter detta besök for vi vidare till en favorit inredningsbutik
nämnligen




där finns det ju hur mycket fint som helst


foto: @my casa


Zandvoort vill man gå länge, länge...


PS, för er som undrade över min bitch skylt som jag
hade på min lilla workspace så är det just här jag köpt den.


Hoppas verkligen att vädret blir bättre imorgon just nu har vi
grov höstkänsla här hemma,  ljusen är tända, teet nykokat och tvn på!

Sov så gott